If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Колеги някой знаели колко мм. ни е оригиналната генерация /радиус на тръбите/ ? И втрория ми въпрос е колко мм. може да се направи ако реша да си правя спортна. Казахами че трябжа да се изчислява нестава как да е трябва и АКЪЛ!!!
Toва не го знам, за съжаление и в manual-а не можах да го открия.
Надявам се, че ще споделиш, ако търсенето се увенчае с успех.
Ами един приятел ми каза за ем комплект че си е направил негов познат на бе ем ве то за около 250 лв.
Ще ходя да проверя в петък дали е толкова горе долу цената ако е до 300 лв е екстра.
250-300лв. ми се струва обидно малко за читава спортна генерация, обикновено само едно спортно гърне се върти около тези пари.
Но да видим де, като питаш, то ще си проличи.
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
Не го помня на изуст за съжаление колко ни е диаметъра...като си отида на компа, ще потърся..
А иначе наистина 300лв е супер ниско. И дали вклщчва всичко?? от колекторите до края??
Принципно има добри майстори, но хубавта генерация е скъпа.
Аз лично бих ползвал Драго...просто ги прави нечовешки добре...и красиво и качествено.... но си струва пари, няма как...
Все пак сподели ако разбереш за офертата, какво включва ....
Един приятел скоро направи една Г-класа...звука стана просто да си откъсна косите от кеф...невероятен....и колата тръгна много повече.... прави я в Крафт и ако не бъркам му излезе към 3'500лв някъде..
...прави я в Крафт и ако не бъркам му излезе към 3'500лв някъде..
Мда, за КРАФТ само добри неща се чуват. Аз винаги съм си правил там гърнетата на пежото, а и са ми до г@за буквално, много е удобно.
Между другото, преди около два месеца се обадих да питам как стоят нещатата там и човека каза, че няма проблем да се направи custom генерация, просто трябва да се отиде с колата. За пари не сме говорили. Eraser, братле, дай да вземем да отскочим заедно до КРАФТ събота например, да видим как стоят нещата? Тъкмо ще видят две GTV-та на едно място и да кажат какво и що, какво ще кажеш?
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
Идеята наистина ви е добра за истинска генерация но не виждам кой тук ще изкара пари за такава.аз лично бих извадил но ако колата ми беше с някой от моторите V6 мисля че с моя мотор не си сазлужава.но все пак ако отидете и огледат колите ако може да споделите някви оринтеровъчни цени ще е добре.поздрави
Alfa romeo GTVex
Alfa romeo 159 08"16V JTDmex Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
Аudi A3 1.8 20V 02"
Нз но навремето като сменях (рециклирах) катализатора на моята в СтЗ едно пишлеме така ми я пипна, че се изкефих максимално после. Съвсем по друг начин звучеше двигателя, да не кажа че и стана работата по стабилна. Некво келешче. Рециклира катализатора и смени 3 тръби. Ненормална работа. Взе ми 25 лева хахаха
"Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
sigpic
днес ходих до aspo в дружба ими обадиха доста добра цена. Значи резонантното гърне си остава и тръбите от колекторите до него + предпоследното гърне. Казаха ми,че част от заводските тръби са дебелостенни и да не ги сменям. Всички други гърнета се махат и се слагат тръби , ще бъде без крайно направо тръба само ще ми сложат накрайник да си е като оригиналното/сплескано/. Общо взето се хванаха за главите като видяха колко гърнета има. Ще си останат 60 мм тръбите нямат по дебели. Всичко + труда е 160 лв. Утре сутринта имам час и като е направят ще пиша даже ще гледам да снимам.
Comment